Szukaj

Kategorie

Newsletter

Bądź dobrze poinformowany o nowych produktach lub naszych usługach.
Zapisz się już teraz.

Adres email wydaje się błędny. Subskrypcja na adres {0} została anulowana.

Serwis i wsparcie

W przypadku, gdy wymagana jest naprawa, zapewniamy szybką diagnozę usterki oraz realizację takiej naprawy.

 


 

SERWIS - PODSTAWOWE ZASADY JEGO REALIZACJI I ZAKRESU ZAOFEROWANIA

 

Wszelkie oferowane przez nas urządzenia, oferujemy jako Autoryzowany Partner Producenta prezentującego daną markę.
W związku z powyższym, oferujemy również pełen zakres wsparcia gwarancyjnego i pogwarancyjnego dla takich marek, jak:

KARCHER | HUSQVARNA | STIGA | HONDA | KUBOTA | TIFERMEC

 


 

ABY PRZEPROWADZIĆ SPRAWNE WSPARCIE TECHNICZNE, KONIECZNE JEST:

 

1. Odbyć uprzednią konsultację telefoniczną lub e-mail, w której oprócz potrzeb serwisowych,
    istotne jest określenie dokładnej nazwy modelu oraz numeru id katalogowego urządzenia.

   Dokładna nazwa modelu oraz katalogowy numer ID, znajduje się na tabliczce znamionowej każdego urządzenia
   (przykładowy numer ID urządzenia marki KARCHER, wygląda następująco: K 2 COMPACT HOME  1.673-503.0 )


   Można też wysłać na nasz e-mail, zdjęcie całej tabliczki znamionowej.

 

2. Dostarczenie urządzenia do jednego z naszych Autoryzowanych Punktów Serwisowych:

    FORTECH - ODDZIAŁ GDYNIA, ul. Chwarznieńska 29, 81-602 Gdynia, tel. 58 500 89 57, e-mail serwis.gdynia@fortech.biz.pl

    FORTECH - ODDZIAŁ GDAŃSK, ul. Kartuska 414 A, 80-125 Gdańsk, tel. 58 500 89 72, e-mail serwis.gdansk@fortech.biz.pl

    KÄRCHER CENTER – FORTECH, ul. Załogowa 2 – 6, 80-557 Gdańsk, tel. 58 500 89 63, e-mail kcserwis@fortech.biz.pl

 

    Przy powyższym warto uwzględnić.
    Szanując Państwa czas, jeszcze przed doręczeniem urządzenia do jednego z naszych punktów serwisowych,
    zalecamy telefoniczne omówienie aspektów takiego serwisu, bowiem często się zdarza, że nie jest on konieczny
    lub uprzednio, należy jeszcze podjąć wobec niego dodatkowe czynności organizacyjne.

 


 

OPŁATY USŁUG SERWISOWYCH

 

1. Gwarancyjne – bezpłatna diagnoza i naprawa w ramach doręczonej karty oraz dowodu zakupu danego urządzenia

 

2. Pogwarancyjne – konsultacje i diagnoza telefoniczna, realizowana jest nieodpłatnie, natomiast w punkcie serwisu,
    wobec doręczonego urządzenia, podejmowana jest ona w wysokości od 62 zł brutto.

    Pozostały koszty serwisowania pogwarancyjnego, to robocizna oraz wartość akcesoriów
    i elementów podlegających wymianie w naprawianym urządzeniu.

    Przy powyższym warto pamiętać, że często całkowity koszt realizacji serwisu pogwarancyjnego,
    można oszacować jeszcze przed doręczeniem urządzenia do punktu serwisowego, co szczególnie zalecamy.

 

4. W przypadku urządzeń komunalnych lub w innych szczególnych okolicznościach,
    oferujemy również Państwu serwis z dojazdem na wskazane miejsce przeznaczenia.

    Koszty takiego serwisu, należy uprzednio oszacować w drodze konsultacji,
    następnie zadatkować na podstawie umowy zlecenie lub faktury pro forma.

 


 

W Przypadku dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu pod wskazanymi powyżej adresami
lub poprzez formularz e-mail w zakładce kontakt, gdzie odnajdą Państwo pozostałe dane kontaktowe
oraz sposoby komunikacji z nami.

 

Zapraszamy serdecznie.